Ik heb het gehad met Twitter. Boem! Paukenslag! Zeven firma’s falliet in de VS! Of niet, natuurlijk…

De mensen die ik volgde, doen keihard hun best om interessante, grappige en occasioneel zelfs opwindende berichtjes te bedenken, maar het blijft een tsunami van trivia. En die kan ik best missen. Ik zie nu alweer mijn achterstand in Humo’s oplopen, heb al weken niet meer in het boek gelezen waar ik deze zomer in begonnen was (The Amazing Adventures of Kavalier en Clay van Michael Chabon, als je dan toch alles wil weten. Een aanrader. Stond hier al zes of zeven jaar in de boekenkast te lonken. Als je het hebt gelezen, of toevallig ook aan het lezen bent, ga dan zeker ook eens naar The Amazing Website of Kavalier & Clay), en binnenkort begint Het Nieuwe TV-Seizoen.

Het feit dat Twitter zelf of Twitteroo, de Windows-client waarmee ik de berichtjes binnenkreeg, al een hele week kuren heeft, maakte het alleen maar gemakkelijker. Weg met die handel! Ander’ en betere!

Oh, als er iemand nog een twitter.com/yvesleterme-account nodig heeft, laat het maar weten, hé? Na vandaag krijg ik er vast niet veel meer voor, zeker? :-)